Lucka 16: Hur jag firar jul

Jag vaknar, går fram till dörren, öppnar den och tar in min julstumpa me dnågra julklappar i. Min julstrumpa ser ut som en  mus, ett mushuvud med kropp ^^

När jag öppnat allt går jag till min syrra,som alltid är vaken, och pratar och visar vad vi fått.
Sen går jag över till mig, läser en tidning, som jag alltid får i julmusen.
Sen går jag upp med familjen, äter frukost, sätter mig framför TV:n och kollar på TV och fixar iordning mig. Senare åker vi till min moster + kusinerna och firar julafton på kvällen med några andra släktingar. Om vi firar jul hos kusinerna, firar vi nyår hos oss. Nästa år tvärtom. Så har det varit sen jag föddes, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0